Elastyczność
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
Szkolenia dla pracowników sprzedaży rozwijają umiejętności kształtowania długotrwałej współpracy z klientem. Programy poniższych, przykładowych szkoleń, każdorazowo dostosowywane są do wybranego zespołu sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klientów czy regionalnych kierowników/dyrektorów odpowiedzialnych za wyniki w sprzedaży.
• Kierowanie zespołem handlowym
Jak skutecznie kierować zespołem handlowym?
• Psychologia sprzedaży i zachowań klienta
Jak skutecznie przekonać klienta?
• Strategie pozyskiwania klientów
Jak pozyskać nowych klientów?
• Efektywna sprzedaż
Techniki aktywnej sprzedaży
• Profesjonalna obsługa klienta
Obsługa, której oczekuje klient
• Negocjacje handlowe
Jak skutecznie negocjować by wygrywać z konkurencją?
• Trudny klient
Jak współpracować z niezadowolonym, sfrustrowanym i agresywnym klientem?
• Nowoczesna telefoniczna obsługa klienta
i sprzedaż
Obsługa klienta przez telefon
• Techniki wywierania wpływu w biznesie
Jak nakłonić do podjęcia lub zmiany decyzji?
• Telemarketing
Sprzedaż przez telefon