Elastyczność
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr 1/ POKL.08.01.01-10-134/14
Dotyczy Projektu: „Rozwój kwalifikacji zawodowych kadr przedsiębiorstw z branży leśnej w woj. łódzkim” nr POKL.08.01.01-10-134/14 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1.ZAMAWIAJĄCY
Professional Gracjan Grela
45-124 Opole
Biuro Projektu:
Mszczonowska 33/35 lok. 208
96-100 Skierniewice
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO KL” w formie zapytania ofertowego.
2.1 Przedmiot zamówienia składa się z sześciu wyodrębnionych części:
Część I:
Część II:
Część III:
Część IV:
Część V:
Część VI:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pt.: „Rozwój kwalifikacji zawodowych kadr przedsiębiorstw z branży leśnej w woj. łódzkim” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższą tabelą:
Część I | |
Przeprowadzenie 2 edycji szkoleń „Operator leśnych urządzeń samozaładowczych Forwarder z uprawnieniami UDT” | Przeprowadzenie cyklu szkoleń weekendowych (teoretycznych i praktycznych) z zakresu obsługi urządzeń samozaładwoczych Forwarder z uprawnieniami UDT
Szkolenia będą realizowane dla 2 grup szkoleniowych (ok. 10 osób każda – łącznie 20 uczestników) dla pracowników poszczególnych Firm, w okresie: listopad 2014r. – kwiecień 2015r. na terenie woj. łódzkiego w miejscu i w czasie wskazanym przez Zamawiającego.
FORMA SZKOLEŃ: stacjonarnie, weekendowo lub inaczej, dostosowane do możliwości organizacyjno-technicznych firm objętych wsparciem szkoleniowym; TRYB SZKOLEŃ: 6 dni x 8h – łącznie 48h (4 dni – 32h – zajęcia teoretyczne, 2 dni – 16h – zajęcia praktyczne) na każdą grupę szkoleniową. Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z poniższym schematem/programem: OPERATOR LEŚNYCH URZĄDZEŃ SAMOZAŁADOWCZYCH FOWARDER W UPRAWNIENIAMI UDT 1) Mocowanie ładunków 2) Normy i przepisy mocowania ładunków 3) Rodzaje zabezpieczeń 4) Obsługa leśnych urządzeń samozaładowczych FORWARDER – zajęcia praktyczne (16h)
Wykonawca w ramach kursu zobowiązany jest do zastosowania min. następujących metod szkoleniowych: wykład, dyskusja, warsztaty praktyczne. Szkolenia powinny być prowadzone przez osoby o wysokich kwalifikacjach posiadające min. 2-letnią praktykę szkoleniową w ramach danego bloku tematycznego. Wykonawca zobowiązany jest ponieść koszty dojazdów na miejsce realizacji szkoleń we własnym zakresie. |
Część II | |
Przeprowadzenie 2 edycji szkoleń „Kurs brakarski” | Przeprowadzenie cyklu szkoleń weekendowych (teoretycznych i praktycznych) z zakresu prac brakarskich.
Szkolenia będą realizowane dla 2 grup szkoleniowych (ok. 10 osób każda – łącznie 20 uczestników) dla pracowników poszczególnych Firm, w okresie: listopad 2014r. – kwiecień 2015r. na terenie woj. łódzkiego w miejscu i w czasie wskazanym przez Zamawiającego.
FORMA SZKOLEŃ: stacjonarnie, weekendowo lub inaczej, dostosowane do możliwości organizacyjno-technicznych firm objętych wsparciem szkoleniowym; TRYB SZKOLEŃ: 6 dni x 8h – łącznie 48h (4 dni – 32h – zajęcia teoretyczne, 2 dni – 16h – zajęcia praktyczne) na każdą grupę szkoleniową. Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z poniższym schematem/programem: KURS BRAKARSKI 1. Surowiec drzewny 2. Wady drewna okrągłego 3. Pomiar surowca drzewnego 4. Normy oraz warunki techniczne na surowiec drzewny obowiązujące w Lasach Państwowych 5. Konserwacja drewna 6. Zasady klasyfikacji jakościowo-wymiarowej surowca drzewnego
Wykonawca w ramach kursu zobowiązany jest do zastosowania min. następujących metod szkoleniowych: wykład, dyskusja, warsztaty praktyczne. Szkolenia powinny być prowadzone przez osoby o wysokich kwalifikacjach posiadające min. 2-letnią praktykę szkoleniową w ramach danego bloku tematycznego. Wykonawca zobowiązany jest ponieść koszty dojazdów na miejsce realizacji szkoleń we własnym zakresie. |
Część III | |
Przeprowadzenie 2 edycji szkoleń „Operator zaawansowanych kos i pił spalinowych” | Przeprowadzenie cyklu szkoleń weekendowych (teoretycznych i praktycznych) z zakresu obsługi kos i pił spalinowych.
Szkolenia będą realizowane dla 2 grup szkoleniowych (ok. 10 osób jedna i 15 osób druga – łącznie 25 uczestników) dla pracowników poszczególnych Firm, w okresie: listopad 2014r. – kwiecień 2015r. na terenie woj. łódzkiego w miejscu i w czasie wskazanym przez Zamawiającego.
FORMA SZKOLEŃ: stacjonarnie, weekendowo lub inaczej, dostosowane do możliwości organizacyjno-technicznych firm objętych wsparciem szkoleniowym; TRYB SZKOLEŃ: 6 dni x 8h – łącznie 48h (4 dni – 32h – zajęcia teoretyczne, 2 dni – 16h – zajęcia praktyczne) na każdą grupę szkoleniową. Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z poniższym schematem/programem: OPERATOR ZAAWANSOWANYCH KOS I PIŁ SPALINOWYCH 1) Budowa pilarek i kos spalinowych 2) Paliwa, oleje i smary używane w eksploatacji pilarek oraz kos spalinowych 3) Techniki pracy pilarkami i kosami spalinowymi 4) Obsługa pilarek i kos spalinowych – zajęcia praktyczne (16h)
Wykonawca w ramach kursu zobowiązany jest do zastosowania min. następujących metod szkoleniowych: wykład, dyskusja, warsztaty praktyczne. Szkolenia powinny być prowadzone przez osoby o wysokich kwalifikacjach posiadające min. 2-letnią praktykę szkoleniową w ramach danego bloku tematycznego. Wykonawca zobowiązany jest ponieść koszty dojazdów na miejsce realizacji szkoleń we własnym zakresie. |
Część IV | |
Przeprowadzenie 2 edycji szkoleń „Uprawnienia SEP E w zakresie eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym” | Przeprowadzenie cyklu szkoleń weekendowych (teoretycznych i praktycznych) z zakresu uprawnień SEP E w zakresie eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym.
Szkolenia będą realizowane dla 2 grup szkoleniowych (ok. 10 osób każda – łącznie 20 uczestników) dla pracowników poszczególnych Firm, w okresie: listopad 2014r. – kwiecień 2015r. na terenie woj. łódzkiego w miejscu i w czasie wskazanym przez Zamawiającego.
FORMA SZKOLEŃ: stacjonarnie, weekendowo lub inaczej, dostosowane do możliwości organizacyjno-technicznych firm objętych wsparciem szkoleniowym; TRYB SZKOLEŃ: 4 dni x 8h – łącznie 32h (4 dni – 32h – zajęcia teoretyczne) na każdą grupę szkoleniową. Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z poniższym schematem/programem: UPRAWNIENIA SEP E W ZAKRESIE EKSPLOATACJI W ZAKRESIE ELEKTROENERGETYCZNYM: 1) Zasady budowy, działania oraz warunki techniczne obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych 2) Zasady eksploatacji oraz instrukcje eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych 3) Ogólne zasady racjonalnej gospodarki energetycznej 4) Wykonywanie prac kontrolno-pomiarowych i montażowych
Wykonawca w ramach kursu zobowiązany jest do zastosowania min. następujących metod szkoleniowych: wykład, dyskusja. Szkolenia powinny być prowadzone przez osoby o wysokich kwalifikacjach posiadające min. 2-letnią praktykę szkoleniową w ramach danego bloku tematycznego. Wykonawca zobowiązany jest ponieść koszty dojazdów na miejsce realizacji szkoleń we własnym zakresie. |
Część V | |
Przeprowadzenie egzaminu brakarskiego i certyfikacja 20 uczestników szkolenia „Kurs brakarski” | Przeprowadzenie egzaminów w formie testów pisemnych i egzaminu praktycznego dla 25 uczestników – 2 edycje, na terenie woj. łódzkiego w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego.
Egzaminy będą odbywały się ostatniego dnia szkolenia w okresie grudzień 2014 – kwiecień 2015 r. Egzaminy przeprowadzone zostaną przez uprawnioną jednostkę, dwóch egzaminatorów posiadających stopień brakarski: instruktor.
Zdanie egzaminu powinno być potwierdzone wydaniem właściwego certyfikatu /zaświadczenia dla każdego uczestnika, który uzyskał wynik pozytywny, potwierdzającego zdobycie minimum stopnia „kandydata” brakarskiego; Wykonawca zobowiązany jest ponieść koszty dojazdów na miejsce egzaminów we własnym zakresie. |
Część VI | |
Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego i certyfikacja 25 uczestników szkolenia „Operator zaawansowanych kos i pił spalinowych” | Przeprowadzenie egzaminów w formie testów pisemnych i egzaminu praktycznego dla 25 uczestników – 2 edycje, na terenie woj. łódzkiego w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego.
Egzaminy będą odbywały się ostatniego dnia szkolenia w okresie grudzień 2014 – kwiecień 2015 r. Egzaminy przeprowadzone zostaną przez uprawnioną jednostkę, posiadająca zatwierdzony program do organizacji i przeprowadzania egzaminów przez ODK Mysłowice/UDT . Ze względu na obiektywną ocenę prowadzący szkolenie nie może być jednocześnie egzaminatorem.
Zdanie egzaminu powinno być potwierdzone wydaniem właściwego certyfikatu /zaświadczenia dla każdego uczestnika, który uzyskał wynik pozytywny, potwierdzającego uzyskanie uprawień do obsługi kos i pił spalinowych; Wykonawca zobowiązany jest ponieść koszty dojazdów na miejsce egzaminów we własnym zakresie. |
2.3 Warunki udziału w postępowaniu:
2.3.1 O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
2.3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, osobno na każdą z sześciu wyodrębnionych części.
Termin wykonania zamówienia: od 17.11.2014r. – 30.04.2015r. Usługi będą świadczone cyklicznie w weekendy (piątek – sobota – niedziela) poza tzw. „okresami świątecznymi” w zależności od zapotrzebowania i oczekiwań uczestników szkoleń, w ośrodkach oraz na terenach leśnych na obszarze woj. łódzkiego.
Oferent powinien przygotować ofertę w języku polskim.
Oferta musi zawierać:
Zamawiający nie pokrywa dodatkowych kosztów związanych z zamawianymi usługami tj.: serwis techniczny, koszty ubezpieczenia, nadzór właścicielski nad sprawnością sprzętu.
Ofertę należy złożyć do dnia: 14.11.2014r. do godz. 16:00 osobiście, bądź drogą pocztową na adres: Professional Gracjan Grela, ul. Budowlanych 50, 45-124 Opole. Ewentualnie prosimy o przesłanie oferty pocztą elektroniczną na adres: las@professional-group.pl lub biuro@professional-group.pl.
7.1 Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone jako zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu w pkt. 2.2 i 2.3.
7.2 Oferty będą oceniane według jedynego kryterium: CENA brutto wykonania zamówienia: 100%.
7.3 Każda z sześciu wyodrębnionych części zamówienia będzie oceniana osobno. Do realizacji cz. I, II, III, IV, V i VI zamówienia zostanie wybrana oferta, która otrzyma na każdą część największą ilość punktów.
8.1 Oferty zostaną ocenione, jako iloraz najniższej ceny spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i ceny oferty ocenianej. Wynik przedstawiany będzie w punktach.
Przy ocenie ofert komisja będzie przyznawać Wykonawcom punktację obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = Cmin/Co x100 pkt.
gdzie:
P – ilość punktów za cenę
Cmin – najniższa cena spośród złożonych ofert
Co – cena oferty rozpatrywanej
8.2 Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji cen z oferentem, który złożył najkorzystniejsza ofertę w sytuacji gdy kwota w ofercie, będzie wyższa niż kwoty zapisane
w budżecie Projektu.
8.4 Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8.5 Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego oferenta który złożył ofertę.
Dodatkowych informacji udziela:
Jowita Stanisz tel. 733 866 333.
Z możliwości realizacji zamówienia zostają wykluczone podmioty, które powiązane są z Professional Gracjan Grela lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Professional Gracjan Grela lub osobami wykonującymi w imieniu Professional Gracjan Grela czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobno lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
Uprzejmie proszę o potwierdzenie wpływu zapytania do Państwa poprzez podpisanie i opieczętowanie pierwszej strony niniejszego zapytania w dniu jego otrzymania i odesłanie na adres firmy bądź biura projektu, bądź odesłanie skanu pierwszej strony wraz z podpisem i datą wpływu poprzez pocztę elektroniczną na adres: las@professional-group.pl lub biuro@professional-group.pl.
Kierownik Projektu
Witold Borowski
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr Nr 1/ POKL.08.01.01-10-134/14 z dnia 27.10.2014
FORMULARZ OFERTOWY
Pełna nazwa oferenta: |
|
NIP: |
|
Adres siedziby oferenta: |
|
Numer telefonu: |
|
Usługa (część I) | Wartość jednostkowa brutto |
Przeprowadzenie 2 edycji szkoleń „Operator leśnych urządzeń samozaładowczych Forwarder z uprawnieniami UDT”
(cena za 1 roboczogodzinę) |
|
Usługa (część II) | Wartość jednostkowa brutto |
Przeprowadzenie 2 edycji szkoleń „Kurs brakarski”
(cena za 1 roboczogodzinę) |
|
Usługa (część III) | Wartość jednostkowa brutto |
Przeprowadzenie 2 edycji szkoleń „Operator zaawansowanych kos i pił spalinowych”
(cena za 1 roboczogodzinę) |
|
Usługa (część IV) | Wartość jednostkowa brutto |
Przeprowadzenie 2 edycji szkoleń „Uprawnienia SEP E w zakresie eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym”
(cena za 1 roboczogodzinę) |
|
Usługa (część V) | Wartość jednostkowa brutto |
Przeprowadzenie egzaminu brakarskiego i certyfikacja 20 uczestników szkolenia „Kurs brakarski”
(cena za 1 uczestnika) |
|
Usługa (część VI) | Wartość jednostkowa brutto |
Przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego i certyfikacja 25 uczestników szkolenia „Operator zaawansowanych kos i pił spalinowych”
(cena za 1 uczestnika) |
Oferent składając ofertę wyraża tym samym zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji projektu „Rozwój kwalifikacji zawodowych kadr przedsiębiorstw z branży leśnej w woj. łódzkim”, ewaluacji, kontroli, monitoringu i sprawozdawczości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Oferent ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Oświadczam(y):
że spełniam(y) warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia :
………………………………………………………………………………………………
Data i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta
,
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr Nr 1/ POKL.08.01.01-10-134/14 z dnia 27.10.2014
WYKAZ WYKŁADOWCÓW
Imię i nazwisko | Dokument potwierdzający wiedzę i doświadczenie* | Dotyczy szkolenia |
*dołączone do załącznika nr 2 po wyborze najkorzystniejszej oferty
………………………………………………………………………………………………
Data i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta