Elastyczność
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
Gliwice, dnia 16 kwietnia 2014 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr 2/POKL.08.01.01-24-410/13
Dotyczy Projektu: „Kurs operatorów urządzeń do cięcia plazmowego” nr POKL.08.01.01-24-410/13 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1.ZAMAWIAJĄCY
Professional Gracjan Grela
ul. Budowlanych 50
45-124 Opole
Biuro Projektu:
ul. Portowa 16W
44-102 Gliwice
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności określonej w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO KL”.
Informujemy, ze niniejsze zapytanie stanowi część z zapytań ogłaszanych przez Zamawiającego
w ramach projektu.
Do udziału w postępowaniu oraz oceny zostaną dopuszczone tylko oferty spełniające wymogi zamówienia.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1 Przedmiot niniejszego zamówienia składa się z dwóch wyodrębnionych części:
Część I:
(kod CPV: 45500000-2 – Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej);
Część II:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pt.: „Kurs operatorów urządzeń do cięcia plazmowego” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższą tabelą:
2.2.1 Część I Wynajem przecinarek plazmowych z kompresorem wraz z obsługą serwisową | |
WYNAJEM PRZECINAREK PLAZMOWYCH Z KOMPRESOREM WRAZ Z OBSŁUGĄ SERWISOWĄ: | Wynajem 6 sztuk przecinarek plazmowych z kompresorem na potrzeby realizacji części praktycznej 8 edycji szkoleń oraz obsługa serwisowa (serwis techniczny, nadzór nad sprawnością sprzętu, doradztwo dotyczące obsługi itp.).
Minimalne wymagania sprzętowe: Przecinarka Plazmowa 30A Power Cut 400 EsabNapięcie zasilania: 230V Bezpiecznik (zwłoczny): 16A Przewód zasilający: 3 x 2,5mm² Zakres prądu: 15 – 30A Współczynnik mocy: 0,99 Napięcie stanu jałowego: 250V Przepływ powietrza: 189 l/min Zapotrzebowanie powietrza: 5,5 bar Chłodzenie uchwytu: powietrze Zasilanie z generatora: 6kW Stopień ochrony: IP 23
Usługa realizowana będzie w weekendy w okresie maj – listopad 2014r. na terenie woj. śląskiego w miejscu i o czasie wskazanym przez Zamawiającego.
Łączna liczba dni wynajmu sprzętu: 24 dni (8 edycji x 3 dni)
Sprzęt powinien posiadać aktualny przegląd konserwacyjny i być w niezawodnym stanie technicznym, pozwalającym na bezpieczne prowadzenie szkoleń. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu maszyny na miejsce realizacji części praktycznej szkoleń.
|
2.2.2 Część II Zapewnienie materiałów zużywalnych i odzieży ochronnej | |
ZAPEWNIENIE MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH: | Zapewnienie materiałów zużywalnych oraz odzieży ochronnej dla 96 uczestników szkoleń zgodnie z poniższą specyfikacją:
Materiały zużywalne: tj. zestawy części eksploatacyjnych uchwytu plazmowego PT-39, w skład każdego zestawu powinny wchodzić minimum następujące elementy:
Liczba zamawianych zestawów materiałów zużywalnych zależna będzie od liczby uczestników danej edycji szkolenia i podawana każdorazowo nie później niż 5 dni przed datą dostawy.
|
ZAPEWNIENIE ODZIEŻY OCHRONNEJ: | Odzież ochronna:
Komplet odzieży dla każdego uczestnika powinien zawierać minimum:
– zgodność z normami EN340 oraz EN11611
– bezpieczne z kompozytowym podnoskiem
– zgodność z normami EN388, EN407 i EN12477
– wymiary filtra 50×100 mm – wymiary podglądu 20×100 mm
Rozmiary ww. artykułów uzależnione będą od ostatecznych grup uczestników szkoleń. Liczba i rozmiar zamawianych artykułów podawana będzie każdorazowo nie później niż 5 dni przed datą dostawy. Liczba zamawianych kompletów ubrań roboczych zależna będzie od liczby uczestników danej edycji szkolenia.
Dostarczane artykuły muszą spełniać wszystkie wymogi określone przepisami dot. sprzedaży odzieży ochronnej (w tym BHP). |
2.3 Warunki realizacji zamówienia:
Zamawiający zapewnia odpowiednie zabezpieczenie sprzętu (m.in. poprzez dostosowane stanowiska pracy, odpowiednie rozmieszczenie, rozłożenie i złożenie sprzętu w sali warsztatowej oraz bezpieczne przechowywanie do momentu następnej edycji szkoleń lub zwrot sprzętu podmiotowi wynajmującemu po zakończeniu każdej edycji szkolenia).
Zamawiający każdorazowo będzie weryfikował rodzaj i liczbę dostarczanego sprzętu i/lub materiałów zużywalnych oraz odzieży ochronnej zgodnie ze specyfikacją przedstawianą wybranemu w wyniku niniejszego postępowania Wykonawcy przed każdą edycją szkolenia.
Sprawdzenie i ocena stanu technicznego sprzętu dostarczanego na szkolenia pozostaje po stronie Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy natomiast pozostaje obsługa serwisowa (serwis techniczny, nadzór nad sprawnością sprzętu oraz doradztwo dotyczące obsługi).
2.4 Warunki udziału w postępowaniu:
2.4.1 O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli).
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od 15.05.2014r. – 30.11.2014r. Usługi będą świadczone cyklicznie w weekendy (sobota – niedziela) poza tzw. „okresami świątecznymi” na obszarze woj. śląskiego.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferent powinien przygotować ofertę w języku polskim.
Oferta musi zawierać:
5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od dnia złożenia oferty.
6. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć do dnia: 06.05.2014r. do godz. 16:00 osobiście, bądź drogą pocztową na adres: Professional Gracjan Grela, ul. Budowlanych 50, 45-124 Opole. Ewentualnie prosimy o przesłanie oferty pocztą elektroniczną na adres: silesia@professional-group.pl
7. OCENA OFERT
7.1 Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone jako zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu w pkt. 2.2, 2.3 i 2.4.
7.2 Oferty będą oceniane według jedynego kryterium: CENA brutto wykonania zamówienia: 100%.
7.3 Każda z dwóch wyodrębnionych części zamówienia będzie oceniana osobno. Do realizacji cz. I i II zamówienia zostanie wybrana oferta, która otrzyma na każdą część największą ilość punktów.
8. SPOSÓB PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM
8.1 Oferty zostaną ocenione, jako iloraz najniższej ceny spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
i ceny oferty ocenianej. Wynik przedstawiany będzie w punktach.
Przy ocenie ofert komisja będzie przyznawać Wykonawcom punktację obliczoną zgodnie
z poniższym wzorem:
P = Cmin/Co x100 pkt.
gdzie:
P – ilość punktów za cenę
Cmin – najniższa cena spośród złożonych ofert
Co – cena oferty rozpatrywanej
8.2 Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji cen z Oferentem, który złożył najkorzystniejsza ofertę w sytuacji, gdy kwota w ofercie będzie wyższa niż kwoty zapisane
w budżecie Projektu.
8.4 Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego oferenta który złożył ofertę.
9. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Nozdryn-Płotnicka tel. 513 107 481, e-mail: silesia@professional-group.pl
10. ZAKRES WYKLUCZENIA Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Z możliwości realizacji zamówienia zostają wykluczone podmioty, które powiązane są z Professional Gracjan Grela lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Professional Gracjan Grela lub osobami wykonującymi w imieniu Professional Gracjan Grela czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobno lub kapitałowo,
w szczególności poprzez:
Uprzejmie proszę o potwierdzenie wpływu zapytania do Państwa poprzez podpisanie i opieczętowanie pierwszej strony niniejszego zapytania w dniu jego otrzymania i odesłanie na adres firmy bądź biura projektu, bądź odesłanie skanu pierwszej strony wraz z podpisem i datą wpływu poprzez pocztę elektroniczną na adres: silesia@professional-group.pl.
Kierownik Projektu
Adam Sieński
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 2/ POKL.08.01.01-24-410/13 z dnia 16.04.2014r.
FORMULARZ OFERTOWY
Pełna nazwa oferenta: |
|
NIP: |
|
Adres siedziby oferenta: |
|
Numer telefonu: |
|
Usługa – CZĘŚĆ I | Cena jednostkowa brutto
|
WYNAJEM PRZECINAREK PLAZMOWYCH Z KOMPRESOREM WRAZ Z OBSŁUGĄ SERWISOWĄ zgodnie z pkt. 2.2.1 zapytania ofertowego
(cena za wynajem 1 przecinarki na 1 dzień) |
|
Usługa – CZĘŚĆ II
|
Cena jednostkowa brutto |
ZAPEWNIENIE MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
I ODZIEŻY OCHRONNEJ zgodnie z pkt. 2.2.2 zapytania ofertowego (cena za zestaw dla 1 uczestnika) |
Oświadczam(y):
że spełniam(y) warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia :
1. posiadam(y) uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadam(y) wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia;
3. znajduje(my) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. podmiot nie jest powiązany z Professional Gracjan Grela lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Professional Gracjan Grela lub osobami wykonującymi w imieniu Professional Gracjan Grela czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobno lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
………………………………………………………………………………………………
Data i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta