Elastyczność
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
Cechuje nas elastyczność i pełne dostosowanie do potrzeb klienta.
Działania marketingowe i PR-owe maja za zadanie wspierać funkcjonowanie organizacji. Szybko zmieniające się otoczenie i potrzeby konsumentów, wymuszają konieczność dostosowywania się do panujących na rynku wymagań. Aby nadążać za zmianami, należy stale się doskonalić i szkolić.
• Wystąpienia medialne i komunikacja z mediami
• Praktyka tworzenia programów lojalnościowych – warsztaty
• Public relations w czasach kryzysu
• Copywriting – skuteczna perswazja
Jak pisać by być czytanym?
• Metody pomiaru efektywności działań promocyjnych
Jak sprawdzić czy dobrze wydajemy pieniądze na reklamę?
• Jak zaprojektować skuteczną promocję konsumencką?
Budowanie relacji i lojalności konsumenta
• Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia?